"-Ja. Är det inte det som är kärlek?"


So I grab my bags and go, as far away as I can go.

Jag har ingenting att skriva, men jag har tråkigt så gör det ändå. :)
Imorgon är det tisdag. Tisdagen den 26 Oktober. Har inget emot tisdagar, bara det att vi slutar så sent då, annars är dom ganska okej. Vi har bild som andra lektion, det är ganska okej när man vet vad man ska göra och om det går bra.
Inte för någon bryr sig om vad jag tycker om tisdagar, egentligen. Men jag har inget annat att skriva om, så det är bara att härda ut.
För övrigt så måste jag bara genomlida fyra dagar till i skolan, och sen är det lov i en vecka. Ska bli skönt. Jag tycker om att vara ledig, finns nog inte många som inte gillar det.
Testar även ett högercentrerat(stavning?) inlägg nu bara för att se hur det ser ut. :)

Jag saknar dig..♥


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (Den är osynlig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback