You gave a kick, I gave a slap

Har inget vettigt att skriva men gör det ändå. Som vanligt alltså. :)
Jag fryser, ganska, väldigt mycket. Varit kall jätte länge. Det är inte kul. Och så är det oerhört kallt ute nu. Bara för att det snöat helt mycket.
Gillar vintern, mest bara när man är innomhus och kan kolla ut på den. Det är fint. Tror jag hade glömt hur kallt det egentligen är/brukar vara :(
Jag har inga vinterskor heller. Frös sjukt mycket om fötterna idag när jag gick hem från skolan, och när jag+några till var ute och fotade saker till bilden. Tror jag borde skaffa vinterskor som är varma, kommer nog förfrysa fötterna annars D:

För övrigt har vi temavecka på skolan och lovet är slut. Men vi har inga vanliga lektioner på hela veckan, sådär lagomt jätte bra tycker jag :3
Måndag, tisdag och möjligtvis onsdag ska alla vara på sina Elevensval-val. Alltså har jag bild hela dagarna nu, ganska okej :3
Sen på onsdag(?) torsdag och fredag vet jag inte riktigt vad vi ska göra. Inga vanliga lektioner iallafall :)

Känns som att det blev alldeles för mycket text nu D:
Hejdå 83

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (Den är osynlig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback