Varit död i minuter, hela själen var bruten.

Gjort om bloggdesignen lite mer nu. Skaffat bakgrund och en oerhört ful header.
Lovar, headern är bara tillfällig.....): Ska kanske försöka fixa en ny nu. Om jag orkar. Hehe.
Designen är fortfarande inte helt färdig, saknas mycket. Men det kommer nog någon gång. :3

Har fortfarande inte börjat blogga massa och sådär superbra.
Men vi kan låtsas att jag har det :)
Msn har inte funkat på hela dagen och funkar fortfarande inte, det är inte okej D:
Bara för att jag alltid är inloggad på msn om jag sitter vid datorn....... :(
Och bara för att klaga lite mer så kan jag tillägga att jag inte är ensam hemma imorgon också T-T
Aja, bra att det är lov iallafall. :3

Känn dig bra om du orkade läsa det där.

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (Den är osynlig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback