I'm not a robot but I feel like one


Vänstra bilden: Tagen idag. ~ Högra bilden: Tagen för några dagar sen.

Ehe. Ville bara ha ett inlägg som innehöll bilder. Känns roligare.
Fast inga av mina inlägg är direkt "roliga". Men aja, mindre tråkigt med bilder iallafall.
För övrigt är jag sådär lagomt jätte trött just nu och min kropp gör ont. Träningsvärk på massa ställen och ont i benen från att ha gått runt på stan idag.
Fått/köpt saker idag. Dessa saker: 3 par strumpbyxor (paret på bilden köpte jag själv), en t-shirt, en väska, 200kr, en klänning, en tunn kofta, en stor mysig kofta.
Allt är dock inte köpt inne i stan. Dom tre sista grejorna kommer från mormor och sådär.
:)


Kommentarer
Postat av: Lovisa

tröjan är mysig -

2010-08-27 @ 23:57:58

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (Den är osynlig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback